About Health Διατροφή

South Beach diet: Η θαυματουργή δίαιτα που καίει το λίπος σε ελάχιστο χρόνο

Με το όνομα της να παραπέμπει σε εξωτικής ομορφιάς παραλίες πλημμυρισμένες από αψεγάδιαστα σώματα, η South Beach diet, θεωρείται μια θαυματουργή δίαιτα, που χαρίζει τέλειες αναλογίες ακόμα και λίγο πριν την πρώτη σας βουτιά.

Πρόκειται για μια από τις κορυφαίες στις προτιμήσεις του Χόλιγουντ δίαιτα, εμπνευστής της οποίας ήταν ο καθηγητής ιατρικής, Δρ. Αρθουρ Αγκατστον και μπορεί να βοηθήσει στην υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου διατροφής, αλλάζοντας τις συνήθειες σας.

Η φιλοσοφία της στηρίζεται στη λογική της μείωσης της πρόσληψης σακχάρων στον οργανισμό (ιδιαίτερα τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες) , γεγονός που εξυπηρετεί στην καύση και την απώλεια του λίπους και ως εκ τούτου στην απώλεια βάρους.

Ετσι, η δίαιτα αυτή δίνει έμφαση στις πρωτεΐνες ( κοτόπουλο, γαλοπούλα, άπαχο μοσχαρίσιο κρέας), ώστε το σώμα να αρχίσει να παράγει λιγότερη ινσουλίνη, ενώ παράλληλα δίνει έμφαση και στην κατανάλωση καλού λίπους, όπως το ελαιόλαδο, γιατί αυτό αυξάνει τα επίπεδα της «καλής» χοληστερόλης.

Η αποτελεσματικότητα της στηρίζεται στο ότι οι κανόνες της δεν είναι τόσο αυστηροί, αλλά μάλλον ευέλικτοι, αφού δεν επιβάλλει πολλούς περιορισμούς, κάτι που την κάνει και εύκολη στην εφαρμογή της.

Χωρίζεται σε τρεις φάσεις (τρία γεύματα ημερησίως και δύο ή τρία σνακ ενδιάμεσα), στις οποίες σταδιακά προστίθενται όλο και περισσότεροι υδατάνθρακες.

Πρώτη φάση -Στόχος η αποβολή της επιθυμίας για κατανάλωση υδατανθράκων

Σε αυτό το στάδιο κανείς πρέπει να καταναλώσει περιορισμένη ποσότητα καλών υδατανθράκων, άπαχο κρέας και υγιή λιπαρά καθώς και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα και πολλές φυτικές ίνες (λαχανικά) για διάστημα δεκαπέντε ημερών.

Δεύτερη φάση -Στόχος η απόκτηση του επιθυμητού βάρους

Εδώ κανείς επιτρέπεται να καταναλώσει λαχανικά, ανεπεξέργαστα δημητριακά και φρούτα. Η ομαλή και σταδιακή επαναφορά υδατανθράκων και σακχάρων αποσκοπεί στην απόκτηση του ιδανικού σωματικού βάρους.

Τρίτη φάση- Στόχος η διατήρηση των κιλών

Για να το πετύχει κανείς αυτό και να μπορέσει να ακολουθήσει αυτόν τον τρόπο διατροφής για μια ζωή, θα πρέπει να δίνει διαρκώς έμφαση στα «καλά» λίπη και τους «καλούς» υδατάνθρακες, αλλά και τα λαχανικά ιδίως αυτά με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Μην ξεχνάτε, πως το καλύτερο που έχετε να κάνετε πριν την υιοθέτηση μεγάλων αλλαγών στη διατροφή σας είναι να επισκεφτείτε το διαιτολόγο σας!

Πηγή

Σχολιάστε

Κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο