Κάτι που σίγουρα συμβαίνει με τα αρώματα (αλλά και με υπόλοιπα προϊόντα ομορφιάς) είναι το ότι η συσκευασία συχνά επηρεάζει τον καταναλωτή περισσότερο ακόμα και από το προϊόν το ίδιο.
Οι μεγάλες εταιρίες ομορφίας ξοδεύουν πολύ ενέργεια και χρήμα στο packaging το οποίο φαίνεται πως πράγματι παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ψυχωλογία μας, κάθε φορά που αποφασίζουμε να κάνουμε μία αγορά. Δεν φαντάζει, λοιπόν, παράλογο το γεγονός ότι τα αρώματα των κορυφαίων οίκων μόδας και ομορφιάς είναι αυτά που μας ελκύουν περισσότερο. Φταίει η μοναδική αύρα τους, τα πανέμορφα κουτιά τους, τα εντυπωσιακά μπουκάλια μέσα στα οποία είναι κρυμμένα, η γοητευτική, αξεπέραστη μυρωδιά τους.
Ωστόσο οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι αν κάνεις μία πραγματικά καλή έρευνα αγοράς θα ξετρυπώσεις πολλά οικονομικά αρώματα τα οποία παρά την χαμηλή τιμή τους έχουν το ίδιο θεσπέσια μυρωδιά με τα πιο ακριβά προϊόντα που μπορείς να βρεις στα καταστήματα.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Σχολιάστε