About Health Διατροφή Υγεία

8 καλοκαιρινές τροφές που ωφελούν τον γυναικείο οργανισμό!

Ας μην ξεχνάμε ότι η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού είναι πιο σημαντική τώρα από οποιαδήποτε άλλη εποχή του χρόνου.

Οι ειδικοί συνιστούν η ενυδάτωση του οργανισμού να γίνεται κυρίως με νερό και ποτά χωρίς ζάχαρη, όπως το σκέτο τσάι.

Το καλοκαίρι μπορεί να ισοδυναμεί με βόλτες και μπάνια στη θάλασσα, αλλά και η διατροφή μας παίζει σημαντικό ρόλο προκειμένου να το περάσουμε χαρίζοντας υγεία στον οργανισμό μας κι όχι ζορίζοντάς τον.

Τώρα είναι η ώρα να ξεφύγετε από τις καθιερωμένες χειμωνιάτικες επιλογές και να βάλετε στη διατροφή σας καλοκαιρινά φρούτα (ροδάκινα, βερίκοκα, φράουλες, κεράσια, πεπόνια, σύκα) και λαχανικά (φασολάκια, ντομάτες, ραπανάκια, μελιτζάνες, παντζάρια).

Οι υψηλές θερμοκρασίες επιβάλλουν την υιοθέτηση μιας τέτοιας διατροφής, η οποία δεν διαφέρει από τις αρχές της μεσογειακής διατροφής σε συνδυασμό με άσκηση.

Το καλοκαίρι οι ανάγκες μας σε τρόφιμα και θρεπτικά συστατικά αλλάζουν και μαζί με αυτές αλλάζουν και οι συνήθειάς μας.

Και επειδή οι διατροφικές ανάγκες ανδρών και γυναικών διαφέρουν, σε αυτό το άρθρο θα εστιάσουμε στις καλοκαιρινές τροφές που ωφελούν τον γυναικείο οργανισμό.  

1. Ντομάτες

Οι ντομάτες είναι μία πηγή νερού, την οποία μπορούμε να εκμεταλλευτούμε και να απολαύσουμε σε γενναιόδωρες ποσότητες. Μία μέτρια ντομάτα παρέχει 118 ml νερό, βιταμίνες Α και C και λυκοπένιο, ένα πολύτιμο αντιοξειδωτικό που προστατεύει την καρδιά και έχει ισχυρή αντικαρκινική δράση.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Σχολιάστε

Κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο