About Health Διατροφή

4 υγιεινές προτάσεις σνακ για την εγκυμοσύνη!

Σνακ στην εγκυμοσύνη, τα 4 σνακ που είναι γευστικά κι υγιεινά.

Έχετε αυξημένη όρεξη και λιγούρες; Συγκεντρώσαμε για εσάς 4 υγιεινές προτάσεις για σνακ που θα σας χορτάσουν, θα τιθασεύσουν τις λιγούρες σας και δεν θα σας επιβαρύνουν με κακά λιπαρά και πολλές θερμίδες, ενώ είναι ασφαλή να τα καταναλώνετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Καταναλώνετε τρία κανονικά γεύματα και δύο – τρία ελαφριά υγιεινά σνακ στη διάρκεια της ημέρας. Πίνετε τακτικά νερό, τουλάχιστον οχτώ ποτήρια τη μέρα. Προτιμήστε το φυσικό, παρθένο ελαιόλαδο στη μαγειρική σας.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Σχολιάστε

Κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο