About Health Υγεία

Τεχνικές αναπνοής για να αντιμετωπίσετε μία κρίση πανικού!

Εντελώς ξαφνικά, εκεί που κάθεστε ήρεμοι, η καρδιά σας αρχίζει να χτυπάει σαν τρελή, η αναπνοή σας γίνεται δυσκολότερη, τα χέρια σας ιδρώνουν, νιώθετε το κεφάλι σας να «γυρίζει», ενώ το άγχος και οι κακές σκέψεις πλημμυρίζουν το μυαλό σας. Νιώθετε απροστάτευτοι, τρέμετε και σκέφτεστε οτι κάτι άσχημο, σίγουρα, θα σας συμβεί. Κι όμως, είναι πολύ πιθανό να βιώνετε κάποια κρίση άγχους, ή μία κρίση πανικού.

΄Ενα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνει κανείς όταν βιώνει μία τέτοια κρίση, είναι να προσπαθήσει, όσο μπορεί, να παραμείνει ψύχραιμος και να ελέγξει την αναπνοή του, που εκείνα τα λεπτά βγαίνει «εκτός πορείας».

Διαβάστε μερικές απλές τεχνικές αναπνοής, για να αντιμετωπίσετε μία κρίση άγχους ή κρίση πανικού:

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Σχολιάστε

Κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο