About Health Διατροφή

Τα απαγορευμένα superfoods!

Οι «απαγορευμένες» τροφές στην δίαιτα, που στην πραγματικότητα είναι superfoods!

Έφθασε η στιγμή της απενεχοποίησης των «λιπαρών» τροφών, που μέχρι τώρα δεν τολμούσες να εντάξεις στο διατροφολόγιό σου, κάθε φορά που αποφάσιζες να ακολουθήσεις κάποιο πρόγραμμα διατροφής. Διάβασε παρακάτω τις τροφές που ενώ έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και θερμίδες, είναι υπερτροφές, έχουν  εξαιρετικά μεγάλη θρεπτική αξία και παράλληλα σε βοηθούν να αποκτήσεις την σιλουέτα που επιθυμείς.

 

  • Μαύρη σοκολάτα.

Η μαύρη σοκολάτα έχει πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, όμως ταυτόχρονα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, τα οποία μειώνουν την αρτηριακή πίεση, προστατεύουν το δέρμα σου και σε βοηθούν να διατηρείσαι σε φόρμα. Ακόμη σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, η μάυρη σοκολάτα βελτιώνει την καρδιαγγειακή υγεία, καθώς όπως έχει αποδειχθεί άνθρωποι που την καταναλώνουν 5 ή περισσότερες φορές την εβδομάδα είναι λιγότερο πιθανό να πεθάνουν από καρδιακές παθήσεις.

 

  • Αυγά.

Τα αυγά είναι από τις πιο θρεπτικές τροφές στον πλανήτη. Παρά το γεγονός ότι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και χοληστερόλη, είναι απίστευτα ωφέλιμα για την υγεία σου. Περιέχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά που προστατεύουν τα μάτια και είναι ιδανικά για την απώλεια βάρους. Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε πρωτεΐνη, είναι κατάλληλη για την διατροφή σου καθώς σου προσφέρει το αίσθημα κορεσμού. Ακόμη, αν αντικαταστήσεις τα δημητριακά με αυγά στο πρωινό σου, θα δεις πως κατά τη διάρκεια της ημέρας θα καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες και θα καταλήξεις να χάσεις βάρος.

 

  • Αβοκάντο.

Ενώ τα περισσότερα φρούτα περιέχουν κυρίως υδατάνθρακες, τα αβοκάντο περιέχει περίπου 77% λιπαρά και έχει αρκετές θερμίδες. Παρόλα αυτά μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που τρώνε αβοκάντο τείνουν να ζυγίζουν λιγότερο και έχουν μικρότερο ποσοστό λίπους στην κοιλιά. Ακόμη, το αβοκάντο αποτελεί εξαιρετική πηγή καλίου, παρέχοντας σου 40% περισσότερο κάλιο από ό,τι οι μπανάνες.

 

  • Πλήρες γιαούρτι.

Το αυθεντικό πλήρες γιαούρτι αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για την υγεία σου καθώς τα προβιοτικά που περιέχει βελτιώνουν την πεπτική υγεία και καταπολεμούν τις καρδιακές παθήσεις. Ακόμη, παρόλο που είναι πλούσιο σε λιπαρά είναι -πάντοτε με μέτρο-, όπως υποστηρίζουν και οι επιστήμονες, η τροφή που πρέπει να προσθέσεις στην διατροφή σου καθώς σε προστατεύει από την παχυσαρκία.

 

  • «Λιπαρά» ψάρια.

Ψάρια όπως ο σολωμός, η πέστροφα, το σκουμπρί, οι σαρδέλες και η ρέγγα είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας και θρεπτικές ουσίες. Οι άνθρωποι που καταναλώνουν τα λεγόμενα «λιπαρά» ψάρια τείνουν να είναι πολύ πιο υγιείς και διατρέχουν μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσουν καρδιακές παθήσεις,  κατάθλιψη, άνοιας και πολλές άλλες ασθένειες. Τέλος, η συχνή κατανάλωση των παραπάνω ψαριών σε συνδυασμό με πράσινη σαλάτα βελτιώνει την όψη φλοιού πορτοκαλιού στο δέρμα.

Πηγή

Σχολιάστε

Κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο