About Health Διατροφή

Ταχίνι: Ο πρωταγωνιστής της νηστείας!

Το ταχίνι είναι ένα προϊόν της φύσης το οποίο προέρχεται από επιλεγμένους σπόρους σησαμιού, οι όποιοι αφού έχουν περάσει από επεξεργασία αποφλοίωσης και ξήρανσης πολτοποιούνται . Οι περισσότεροι το απολαμβάνουν κατά τις περιόδους νηστείας διότι δε γνωρίζουν την τεράστια θρεπτική του αξία. Μη ξεχνάμε ότι σε πολλές χώρες της Μέσης Ανατολής είναι βασικό συστατικό πολλών φαγητών τους.

Ίσως να έπρεπε να το εντάξουν στις super τροφές  μια που παρουσιάζει μία πληθώρα θρεπτικών συστατικών και ευεργετικών ιδιοτήτων που σπάνια μία και μόνο τροφή μπορεί να περιέχει.

➜ Ενέργεια 89 θερμίδες
➜ Πρωτεΐνη 2,55 γρ.
➜ Ολικά λιπαρά 8,06 γρ.
➜ Υδατάνθρακες 3,18 γρ.
➜ Φυτικές ίνες 1,4 γρ.
➜ Απλά σάκχαρα 0,07 γρ.
➜ Ασβέστιο 64 mg
➜ Σίδηρος 1,34 mg
➜ Μαγνήσιο 14 mg
➜ Φώσφορος 110 mg
➜ Κάλιο 62 mg
➜ Νάτριο 17 mg
➜ Ψευδάργυρος 0,69 mg
➜ Χαλκός 0,242 mg
➜ Μαγγάνιο 0,218 mg
➜ Σελήνιο 0,3 μg
➜ Θειαμίνη 0,183 mg
➜ Ριβοφλαβίνη 0,071 mg
➜ Νιασίνη 0,818 mg
➜ Παντοθενικό οξύ 0,104 mg
➜ Βιταμίνη Β6 0,022 mg
➜ Φυλλικό οξύ 15 μg
➜ Βιταμίνη E 0,04 mg

  • Πολύ σημαντικό είναι ότι το ταχίνι είναι κατάλληλο για τους διαβητικούς καθώς έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.
  • Επίσης λόγω του σεληνίου καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες οι οποίες ευθύνονται για την γήρανση των κυττάρων.
  • Λόγω των λιγνανών συμβάλλει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.
  • Τα ακόρεστα λιπαρά του οξέα συμβάλλουν στη μείωση τη χοληστερίνης.
  • Προλαμβάνει τον καταρράκτη.
  • Εξαιτίας του υψηλού ποσοστού ακόρεστων λιπαρών οξέων, καθώς και της ύπαρξης της σησαμίνης, συμβάλλει στη μείωση της χοληστερόλης.
  • Ενισχύει την καλή λειτουργία του εντέρου του ήπατος και των νεφρών.
  • Καταπολεμά την αναιμία.
  • Ενισχύει τις αρθρώσεις.
  • Καταπολεμά την οστεοπόρωση.

Οι έρευνες λοιπόν μας δείχνουν ότι δε θα πρέπει να το θυμόμαστε μόνο κατά τη διάρκεια της νηστείας αλλά καλό θα ήταν να το εντάξουμε στην καθημερινή μας διατροφή. Δοκιμάστε το στο πρωινό σας με ψωμί, σε σνακ, μέσα σε κέικ,φτιάξτε μπισκότα, δοκιμάστε το με φρούτα μέσα σε γιαούρτι. Οι χρήσεις του πολλές , μη ξεχνάτε μόνο ότι μια κουταλιά της σούπας έχει περίπου 90 θερμίδες, για αυτό το λόγο προσέξτε την ποσότητα που καταναλώνετε αν προσπαθείτε να ελέγξετε το βάρος σας!

1 κουταλιά είναι αρκετή!

Σχολιάστε

Κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο

Το Καλάθι μου