About Health Υγεία

Περπάτημα ή τρέξιμο: Ποιο να διαλέξετε και γιατί;

Περπάτημα.

Θα το έχετε διαπιστώσει και εσείς πως μετά από έναν ήπιο περίπατο αισθάνεστε πιο χαλαροί και ήρεμοι. Αυτό συμβαίνει γιατί το περπάτημα μας αποσυμφορίζει και μας αναζωογονεί, ενώ παράλληλα μας βοηθά να κρατηθούμε σε φόρμα και να αδυνατίσουμε. 40 λεπτά περπάτημα την ημέρα μέτριας έντασης ενεργοποιούν τον μεταβολισμό μας και ωθούν τον οργανισμό να κάνει περισσότερες καύσεις και άρα να κάψει λίπος. Μάλιστα σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών μισή ώρα περπάτημα οδηγεί σε κάψιμο περίπου 100-120 θερμίδων. Όχι κι άσχημα! Όμως δεν είναι μόνο αυτό ένα σημαντικό όφελος από το περπάτημα. Αν έχετε διάφορα ζητήματα με τις αρθρώσεις σας, έχετε πόνους ή παλαιούς τραυματισμούς και είστε αρχάριοι στην άσκηση, το περπάτημα είναι ιδανικό για την περίπτωσή σας, καθώς δεν καταπονεί τόσο τις αρθρώσεις όσο το τρέξιμο και δεν θα σας δυσκολέψει τόσο. Βάλτε το λοιπόν στην καθημερινότητά σας γιατί ιδιαίτερα με αυτές τις συνθήκες μπορείτε να το κάνετε, ώστε να διατηρήσετε τη γραμμή σας, να χάσετε αν θέλετε βάρος, να νιώθετε καλύτερα και να απομακρύνετε τα άγχη και τις αγωνίες της ημέρας που μας ταλαιπωρούν όλους.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Σχολιάστε

Κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο