About Health Υγεία

Οι 8 κορυφαίες τροφές για καλύτερη μνήμη, συγκέντρωση & διάθεση!

Δυστυχώς, όσο μεγαλώνουμε, ο εγκέφαλος μεγαλώνει κι αυτός και αναπόφευκτα η λειτουργία του αρχίζει να γίνεται προβληματική. Υπάρχουν ορισμένες ηλικίες ορόσημα στην εγκεφαλική λειτουργία, όπως το γεγονός ότι η ταχύτητα επεξεργασίας αρχίζει να μειώνεται στα τελευταία χρόνια της εφηβείας, η οπτική μνήμη κορυφώνεται στα 30 μας, ενώ η δυνατότητα εκμάθησης λεξιλογίου συνεχίζεται και μετά τα 60 μας.

Μπορεί η κοινωνικοποίηση, οι φίλοι, η οικογένεια, το διάβασμα και οι πνευματικές δραστηριότητες να διατηρούν το μυαλό μας σε καλή κατάσταση, ωστόσο η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο επίσης και βελτιώνει τη γνωστική μας λειτουργία. Ας δούμε 8 τροφές που θα μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε την υγεία του εγκεφάλου μας.

  1. Λιπαρά ψάρια

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα κάνουν πολύ καλό στον εγκέφαλο. Βρίσκονται σε θαλασσινά και οστρακοειδή, ενώ οι καλύτερες πηγές ωμέγα-3 είναι λιπαρά ψάρια όπως σολομός, τόνος, ρέγγες, μύδια, αντσούγιες, σαρδέλες, σκουμπρί και πέστροφα.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Σχολιάστε

Κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο

Το Καλάθι μου