About Health Διατροφή

Οι Επιστήμονες Σου Λένε Τι Να Καταναλώνεις Πριν Τη Γυμναστική!

Τι να καταναλώσεις πριν κάνεις γυμναστική

Τόσο η Ακαδημία Διατροφής και Διαιτολογίας όσο και η Mayo Clinic συνιστούν πριν τη γυμναστική να καταναλώνεις υδατάνθρακες, όπως για παράδειγμα φρούτα, βρώμη, γιαούρτι ή μία μπάρα δημητριακών και να συμπεριλαμβάνεις μικρές ποσότητες πρωτεΐνης.

Σύμφωνα με έρευνα, η κατανάλωση υδατανθράκων πριν την γυμναστική σε βοηθάει να δώσεις καύσιμο στους μυς σου και να βελτιώσεις την απόδοσή σου, καθώς οι υδατάνθρακες διασπώνται σε γλυκόζη, την πρωταρχική πηγή ενέργειας του οργανισμού σου.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Σχολιάστε

Κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο