About Health Ψυχολογία

Οι απλές κινήσεις που κρατούν τον εγκέφαλο σε φόρμα και αυξάνουν την παραγωγικότητα!

Αν δουλέψετε εντατικά για κάποιες ώρες παραπάνω χωρίς διάλειμμα, αν τρέξετε γρήγορα για αρκετή ώρα ή κουβαλήσετε βαριά αντικείμενα με αφόρητη ζέστη ή ανυπόφορο κρύο, αν καθαρίσετε όλο το σπίτι σας μέσα σε μία ημέρα, υπάρχει σοβαρή περίπτωση -αν δεν έχετε συνηθίσετε να τα κάνετε συχνά όλα αυτά- να «διαμαρτυρηθείτε» αμέσως για κούραση και κατάπτωση.

Φανταστείτε, λοιπόν, πόση αντοχή και δύναμη έχει το μυαλό σας: που στωικά και, πολλές φορές, αδιαμαρτύρητα ανέχεται καθημερινά όλη την κούραση που του προκαλείτε από ερεθίσματα που δεν το βοηθούν να συγκεντρωθεί και να ηρεμήσει, να παράξει ανεμπόδιστα έργο.

Ζούμε στην εποχή της ποσότητας και όχι της ποιότητας: και το εύθραυστο πολυεργαλείο που διαθέτουμε και λέγεται εγκέφαλος έχει ανάγκη την δεύτερη, περισσότερο από ποτέ.

Βομβαρδίζεται αδιάκοπα από πληροφορίες που έρχονται μέσα από ήχους, εικόνες, λέξεις. Διεκπεραιώνει πολλές εργασίες στον ίδιο χρόνο. Στρεσάρεται πολύ. Για να γίνει πιο παραγωγικό, χρειάζεται «τροφή» και «ξεκούραση».

Mια νευροεπιστήμονας, η Sahar Yousef, μάς αποκαλύπτει στο Business Insider τους τρόπους θα βοηθήσουν στην καλύτερη απόδοση του εγκεφάλου μας κατά τη διάρκεια της ημέρας, στην συγκέντρωση και παραγωγικότητά του.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Σχολιάστε

Κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο