Beauty Skin Care

Κυτταρίτιδα : Όλα όσα θέλετε να μάθετε!

Η κυτταρίτιδα είναι αποτέλεσμα μιας δυσλειτουργίας του λιπώδους ιστού. Εμφανίζεται όταν για διάφορους λόγους γενετικούς, κυκλοφορικούς, διατροφικούς, πεπτικούς ,η δυνατότητα των λυποκυττάρων να συλλαμβάνουν και να αποθηκεύουν το λίπος υπερβαίνει την ικανότητά τους να το καίνε. Παρατηρείται σχεδόν αποκλειστικά στις γυναίκες, τις οποίες πλήττει σε ποσοστό 90%. Αν την αφήσουμε να εγκατασταθεί και να εξελιχθεί μπορεί να γίνει ιδιαίτερα επώδυνη και μειώνει κατά πολύ την αυτοπεποίθηση. Η κυτταρίτιδα είναι μία δυσλειτουργία την οποία σκεφτόμαστε και τείνουμε να αντιμετωπίσουμε μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες. Πρέπει να καταλάβουμε όμως ότι δεν είναι μόνο ένα καλοκαιρινό φαινόμενο. Καλό θα ήταν λοιπόν να εντάξουμε στην καθημερινότητα μας κάποιες συνήθειες για να προσπαθήσουμε να την εξαφανίσουμε μια για πάντα. Διώχνοντας την κυτταρίτιδα αντιμετωπίζουμε ταυτόχρονα και το τοπικό πάχος.

Τι μπορείτε να κάνετε λοιπόν:

  1. Εντάξτε στη διατροφή σας τα φρούτα και τα λαχανικά. Πιπεριές, βατόμουρα, blueberries, σπαράγγια, πράσα, κρεμμύδια, πορτοκάλια, κεράσια ,φράουλες,σταφύλια, μάνγκο είναι πλούσια σε ιχνοστοιχεία και βοηθούν αποτοξινωτικά.
  2. Να πίνετε άφθονο νερό και 1-2 κούπες πράσινο τσάι την ημέρα. Επίσης αποτοξινώνουν τον οργανισμό μας και μειώνουν την κατακράτηση υγρών. Προσοχή μόνο στην πρόσληψη υγρών την οποία πρέπει να μειώσουμε κατά τις περιόδους που γίνεται κατακράτηση νερού δηλαδή πριν την έμμηνο ρύση.
  3. Να μην τρώτε πολύ αλμυρές τροφές και ιδίως κατά την διάρκεια του δεύτερου μέρους του κύκλου.
  4. Μειώστε τα τηγανιτά και τα έτοιμα φαγητά τα οποία το μόνο που κάνουν είναι να μας γεμίζουν τοξίνες.
  5. Περπατήστε όσο περισσότερο μπορείτε, στην αρχή ξεκινήστε περπάτημα 10 λεπτά την ημέρα και κάθε μέρα μπορείτε να το αυξάνετε σταδιακά.
  6. Χρησιμοποιήστε καθημερινά ένα προϊόν κατά της κυτταρίτιδας, σε μορφή τζελ, κρέμας, ελαίου ότι σας αρέσει. Να το εφαρμόζετε μία με δύο φορές την ημέρα για τουλάχιστον 4 εβδομάδες με ελαφριές κινήσεις από κάτω προς τα πάνω για τα πόδια και με κυκλικές κινήσεις για τους γοφούς και την κοιλιά.

Καλή επιτυχία!

Σχολιάστε

Κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο