About Health Υγεία

Η απλή άσκηση που καίει περισσότερες θερμίδες απ’ ότι 30 λεπτά τρέξιμο!

Αν θέλετε να τονώσετε όλο το σώμα σας, να βελτιώσετε την καρδιαγγειακή φυσική σας κατάσταση και να κάψετε θερμίδες, δεν υπάρχει λόγος να ιδρώνετε με τις ώρες στο γυμναστήριο ή να ξοδέψετε μια περιουσία για τον εξοπλισμό γυμναστικής στο σπίτι.

Το μόνο πράγμα που πρόκειται να χρειαστείτε είναι ένα σχοινάκι!

Κι όμως καλά διαβάσατε! Το σχοινάκι δεν είναι μόνο για τα παιδιά. Έχει αποδειχθεί πως έχει πολλά οφέλη και είναι ένα εκπληκτικό συμπλήρωμα άλλων ασκήσεων. Και βέβαια είναι μια άσκηση που καίει περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο.

Δείτε λοιπόν τα απίστευτα οφέλη που έχει το σχοινάκι και μάθετε τον σωστό τρόπο για να το κάνετε και να έχετε σύντομα εμφανή αποτελέσματα.

Το σχοινάκι είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να κάψετε τις θερμίδες

Σύμφωνα με έρευνες, 10 λεπτά σκοινάκι είναι εξίσου αποτελεσματικά με 30 λεπτά τρέξιμο από την άποψη της καρδιαγγειακής βελτίωσης και το κάψιμο θερμίδων. Με το σχοινάκι καίτε περίπου 330 θερμίδες, ενώ με το τρέξιμο 270 θερμίδες.

Δεν χρειάζεται πολύ χώρο ή χρόνο

Η απλή άσκηση που καίει περισσότερες θερμίδες απ’ ότι 30 λεπτά τρέξιμο (2)

Το σχοινάκι δεν χρειάζεται ιδιαίτερο χώρο για να εξασκηθείτε, γι’ αυτό και μπορείτε να το κάνετε παντού και οποιαδήποτε στιγμή. Έτσι, ο κακός καιρός δεν μπορεί να αποτελέσει πια δικαιολογία!

Το σχοινάκι γυμνάζει ταυτόχρονα πολλές ομάδες μυών

Το σχοινάκι ενδυναμώνει τα χέρια, τα πόδια, την πλάτη, τους κοιλιακούς, τους γλουτούς και τους ώμους.

Ακόμα κι ένα παιδί μπορεί να το κάνει

Μόλις το μάθετε, η τεχνική είναι πολύ απλή στην εφαρμογή της, και δεν παίζει ρόλο η ηλικία, το σώμα ή ποιο είναι το τρέχον επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης.

Βελτιώνει τις ικανότητες σας

Το να κάνετε σχοινάκι δεν γυμνάζει μόνο τους μυς σας ομοιόμορφα, αλλά βελτιώνει το συντονισμό, τη δυναμική ισορροπία και τα αντανακλαστικά σας.

Μπορείτε να το κάνετε μόνη σας ή με φίλους

Η απλή άσκηση που καίει περισσότερες θερμίδες απ’ ότι 30 λεπτά τρέξιμο (3)

Η συγκεκριμένη άσκηση δεν είναι μόνο αποτελεσματική, αλλά μπορεί να γίνει και διασκεδαστική αν την κάνετε με τους φίλους σας, στα πλαίσια ενός παιχνιδιού.

Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε:

– Επιλέξτε το σωστό σχοινάκι. Αν έχετε την ευκαιρία, αγοράστε το από ένα μαγαζί με είδη γυμναστικής. Εκεί θα μπορέσουν να σας συμβουλέψουν για την επιλογή του σωστού μήκους, χερουλιού, υλικού κλπ.

– Φορέστε παπούτσια χωρίς αερόσολα ή κάντε το ξυπόλητη, κάτι το οποίο είναι ακόμη καλύτερο. Βέβαια δεν συνιστούμε την εξάσκηση του χωρίς παπούτσια πριν μάθετε πολύ καλά την τεχνική του.

– Διατηρήστε το κεφάλι σας ίσιο και κοιτάξτε μπροστά. Μην κοιτάτε ποτέ κάτω.

– Κρατήστε τον κορμό σας ίσιο και τα γόνατα σας ελάχιστα λυγισμένα.

– Διατηρήστε τους αγκώνες σας κοντά στο σώμα σας.

– Πιάστε τις λαβές με τα δάχτυλά σας, και όχι με τις παλάμες σας.

– Είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε τους καρπούς σας για να γυρίσετε το σχοινάκι και όχι τα χέρια σας.

– Χρησιμοποιήστε το μπροστινό μέρος των ποδιών σας (μετατάρσιο) για να σας ωθήσει και για να προσγειωθείτε. Οι φτέρνες σας δεν πρέπει ποτέ να αγγίζουν το έδαφος όταν πηδάτε και δεν χρειάζεται να πηδάτε πολύ ψηλά, 3-4 εκατοστά αρκούν για να μπορείτε να περάσετε το σχοινάκι.

– Με το που μάθετε και γίνετε ειδική στο βασικό σχοινάκι, μπορείτε να δοκιμάστε και άλλες τεχνικές, όπως το να περάσετε δυο φορές το σχοινάκι πριν προσγειωθείτε, να πηδάτε ένα ένα πόδι, να σταυρώνετε τα χέρια σας κλπ.

Πηγή

Σχολιάστε

Κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο