About Health Διατροφή Υγεία

Διατροφή κατά της ακμής. Τι να αποφύγουμε και τι όχι!

Η ακμή είναι μία φλεγμονή του δέρματος που προκαλείται  από διάφορους παράγοντες μεταξύ των οποίων και η διατροφή. Γενικά είναι ένα χαρακτηριστικό της εφηβείας αλλά μπορεί επίσης να εμφανιστεί και κατά την ενηλικίωση. Υπάρχουν κάποιοι φυσικοί τρόποι για την καταπολέμησή της ακμής, ιδανικό θα ήταν να συνδυαστούν με σωστή διατροφή.

Τι επιτρέπεται:

Πράσινο φως λοιπόν στα ωμά και μαγειρεμένα λαχανικά, φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως, ψάρια. Η περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 που περιέχεται στα ψάρια, τους σπόρους και τα αποξηραμένα φρούτα είναι εξαιρετικά χρήσιμη για την καταπολέμηση της φλεγμονής του δέρματος. Μεταξύ των τροφίμων που θα πρέπει να καταναλώνονται λιγότερο ίσως μόνο δύο φορές την εβδομάδα είναι το άπαχο κρέας και το τυρί . Το άφθονο νερό και το πράσινο τσάι είναι επίσης τα πιο κατάλληλα ποτά.

Αποτέλεσμα εικόνας για Dieta anti acne: quali sono i cibi sì e quelli da evitare

Τι δεν επιτρέπεται:

Τα τρόφιμα που θα ήταν καλό να αποφεύγονται είναι εκείνα με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι, κορεσμένα λιπαρά και ζάχαρη. Επίσης θα ήταν καλό να περιοριστεί η  κατανάλωση σοκολάτας, το αγελαδινό γάλα, τα γλυκά, τα τηγανητά, τα ζαχαρούχα ποτά, το αλκοόλ, τα συσκευασμένα τρόφιμα. Οι κακές συνήθειες όπως το κάπνισμα, η καθιστική ζωή, το άγχος μεγαλώνουν το πρόβλημα. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν ότι η διατροφή κατά της ακμής είναι στην πραγματικότητα ένα βήμα προς έναν υγιεινό τρόπο ζωής,ο οποίος περιλαμβάνει επίσης την ξεκούραση και την χαλάρωση.

Σχολιάστε

Κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο