About Health Υγεία

Γνωρίζατε την άσκηση 12-5-30; Αποτελεί τον καλύτερο τρόπο να σμιλεύσετε το κορμί σας!

Εάν δεν είστε δρομέας, το περπάτημα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξασκήσετε το σώμα και την καρδιά σας. Όταν όμως θέλετε να ανεβάσετε ρυθμό, χωρίς πολλή κούραση η αύξηση της κλίσης στον διάδρομο είναι ένας σίγουρος τρόπος για να κάνετε το καλύτερο “hit”. H Lauren Giraldo, λοιπόν, ένα νέο αστέρι του TikTok αποκάλυψε την προπόνηση «12-5-30» για την οποία μιλάει πλέον όλη η κοινότητα του wellness. Η προπόνηση 12-5-30 είναι απλή: Περπατάτε στον διάδρομο με κλίση 12 τοις εκατό και ρυθμό 5 km/h για συνολικά 30 λεπτά. Διαβάστε περισσότερα εδώ

Ετικέτες

Σχολιάστε

Κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο