About Health Υγεία

Γιατί παχαίνω στην κοιλιά;

Το να απαλλαγείτε από το κοιλιακό λίπος δεν είναι σημαντικό μόνο για θέμα αισθητικής αλλά φυσικά και για την υγεία σας. Η περίσσεια λίπους στην κοιλιακή χώρα είναι πράγματι ένα καμπανάκι το οποίο χτυπά για να μας θυμίσει ότι μπορεί να κινδυνεύσουμε από καρδιακή νόσο, διαβήτη τύπου 2 και ορισμένες μορφές καρκίνου. Εάν η διατροφή και η τακτική άσκηση δεν έχουν κάνει πολλά για να μας βοηθήσουν να μειώσουμε το λίπος στην κοιλιά τότε μπορεί να υπάρχουν διάφοροι παράγοντες πίσω από αυτό το πρόβλημα.

Μεταξύ των πιθανών αιτιών σίγουρα είναι και η ηλικία. Καθώς μεγαλώνουμε το σώμα των ανδρών και των γυναικών αλλάζει και ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης είναι πολύ πιο πιθανό οι γυναίκες να παίρνουν τα επιπλέον κιλά στην περιοχή της κοιλιάς.

Το τρέξιμο, το περπάτημα και άλλες καρδιαγγειακές δραστηριότητες είναι αναμφίβολα καλές για την καρδιά μας αλλά αυτού του είδους η άσκηση δεν βοηθά αρκετά στο να μειωθεί το λίπος στη κοιλιά. Σίγουρα θα βοηθούσε ο συνδυασμός καρδιαγγειακών ασκήσεων με ποικιλία ασκήσεων με βάρη.

Μειώστε ή βγάλτε εντελώς από την διατροφή σας τα επεξεργασμένα τρόφιμα: τρόφιμα όπως το άσπρο ψωμί, κράκερ, τα τσιπ καθώς και εξευγενισμένα σάκχαρα που περιέχονται σε γλυκά ποτά αυξάνουν τη φλεγμονή στο σώμα, το οποίο με τη σειρά του συνδέεται με το σχηματισμό του λίπους στο στομάχι σας. Επίσης είναι πιθανό να λαμβάνετε τα «λάθος» λίπαρα όπως τα κορεσμένα λιπαρά (δηλαδή εκείνα που βρίσκονται στο κρέας και τα γαλακτοκομικά προϊόντα) αυτά μπορούν να αυξήσουν το σπλαχνικό λίπος. Τα μονοακόρεστα λίπη (όπως εκείνα που βρίσκονται στο ελαιόλαδο και στο avocado) και οι τύποι των πολυακόρεστων λιπών (όπως ωμέγα-3) έχουν μία αντιφλεγμονώδη επίδραση στον οργανισμό και όταν λαμβάνονται σε κατάλληλες ποσότητες βοηθούν στο να καταπολεμήσετε το λίπος της κοιλιάς.

Το στρες μπορεί να αυξήσει την περίμετρο της μέσης μας και όχι μόνο επειδή μας ωθεί να τρώμε καλά και πάρα πολύ αλλά και επειδή αυξάνει τα επίπεδα της κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες, η οποία ευνοεί το σχηματισμό του σπλαχνικού λίπους.

Σύμφωνα με πολλές μελέτες οι άνθρωποι που κοιμούνται λιγότερο από πέντε ώρες κάθε βράδυ έχουν υψηλότερο κίνδυνο εμφάνισης του λίπους στο στομάχι τους από ότι οι άνθρωποι που κοιμούνται τον  τουλάχιστον 7 ώρες κάθε βράδυ.

Το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών (PCOS) μπορεί να προκαλέσει αυξημένη αύξηση του σωματικού βάρους και δυσκολία να χάσετε βάρος. Σε αυτή την περίπτωση θα είναι σημαντικό να δείτε το γιατρό σας και να μπείτε σε μια αγωγή έτσι ώστε να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης προβλημάτων όπως ο διαβήτης και η υπέρταση.

Σχολιάστε

Κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο