About Health Διατροφή Υγεία

Αυτές είναι οι τροφές που απειλούν τον ύπνο σου!

Βαρέθηκες να μετράς προβατάκια τις νύχτες; Ναι, μπορεί να φταίει το άγχος σου, μπορεί όμως να ευθύνεται και η διατροφή σου! Αυτές είναι οι πέντε τροφές που σε εμποδίζουν να… ονειρευτείς!

Το να κοιμάσαι 7-8 ώρες καθημερινά είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για την ευζωία σου. Οι φρενήρεις ρυθμοί της καθημερινής ζωής σου συχνά σου το στερούν αυτό, αλλά δεν μπορείς να τους ελέγξεις. Μπορείς όμως να κάνεις το καλύτερο για τη διατροφή σου. Αν συνηθίζεις να τρως πολύ αργά το βράδυ, ή να απολαμβάνεις την αγαπημένη σου σειρά στην τηλεόραση τρώγοντας παγωτό ή σοκολάτα ή πατατάκια. Ακόμα και αν μετά σε παίρνει ο ύπνος σαν… πουλάκι, ωστόσο επειδή το στομάχι «εργάζεται» πυρετωδώς για να χωνέψει, η ποιότητα του ύπνου σου δεν είναι ίδια με αποτέλεσμα την επόμενη μέρα να νιώθεις κουρασμένη και χάλια, ακόμη και αν κοιμήθηκες 8 ώρες. Καλύτερα λοιπόν στο μέλλον να αποφεύγεις το μεγάλο βραδινό και τις παρακάτω πέντε τροφές.

1. Καφεΐνη

Μπορεί να μην πίνετε καφέ αργά το απόγευμα, ωστόσο πηγές της καφεΐνης μπορεί να είναι σνακς και ροφήματα όπως η σοκολάτα, τα αναψυκτικά τύπου κόλα και το μαύρο τσάι. Σύμφωνα με τον Mark J. Muehlbach, Ph.D. και μέλος της Αμερικανικής Ακαδημίας Μελέτης Ύπνου ακόμη και αν πιστεύουμε ότι δεν μας επηρεάζει όταν την καταναλώνουμε το βράδυ, ωστόσο μας εμποδίζει από το να κοιμηθούμε βαθιά.Αποτέλεσμα εικόνας για καφεινη

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Αλκοόλ

Πράγματι μετά από 1-2 ποτηράκια αλκοόλ είμαστε πιο χαλαροί και μας είναι πιο εύκολο να κοιμηθούμε, ωστόσο επηρεάζει την ποιότητα του ύπνου μας και όχι μόνο δεν ξεκουραζόμαστε αλλά ξυπνάμε και κατά τη διάρκεια της νύχτας.

3. Ζάχαρη

Οι διεγερτικές της ιδιότητες την κάνουν ένα απόλυτο «όχι» ως βραδινή επιλογή. Σου προσφέρει γρήγορα και άμεσα άφθονη ενέργεια, διώχνοντας τη νύστα. Εάν επιθυμείς οπωσδήποτε κάτι γλυκό προτίμησε ένα φρούτο, κατά προτίμηση κεράσια ή το χυμό τους, ή ακτινίδιο τα οποία σύμφωνα με τις έρευνες προάγουν τον καλύτερο ύπνο επειδή περιέχουν μελατονίνη και σεροτονίνη. Αν δε τα συνδυάσεις με κάποια πηγή πρωτεΐνης π.χ. γάλα ή γιαούρτι παραδοσιακό θα διευκολύνεις τον οργανισμό σου να μεταβολίσει πιο αργά τα σάκχαρα των φρούτων.

4. Πικάντικα φαγητά

Οι πιθανότητες για γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση αυξάνονται κατά πολύ εάν ξαπλώσουμε μετά το φαγητό, γιατί είναι πιο εύκολο τα οξέα από το στομάχι να ανεβούν προς τον οισοφάγο και η κατάσταση γίνεται χειρότερη αν έχουμε καταναλώσει τροφές πικάντικες ή υψηλής οξύτητας.

Αποτέλεσμα εικόνας για Πικάντικα φαγητά

5. Οτιδήποτε είναι δύσκολο να το χωνέψουμε

Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες όπως τα όσπρια και τα σταυρανθή λαχανικά όπως το μπρόκολο είναι πολύ δύσκολο για το στομάχι να τις χωνέψει αφού περιέχουν δύσπεπτα σάκχαρα όπως ολιγοσακχαρίτες και ραφινόζη τα οποία μπορεί να προκαλέσουν αέρια όταν τα τρώμε σε μεγάλες ποσότητες. Είναι πολύ υγιεινές τροφές, ωστόσο πρέπει να τις αποφεύγουμε τις βραδινές ώρες.

Πηγή

Σχολιάστε

Κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο